شرکت فولاد کاویان اهواز

این شرکت در سال 1372 تاسیس گردید. شرکت فولاد کاویان در 9 کیلومتری جاده اهواز خرمشهر قرار گرفته است. این کارخانه فولادی یکی از تولیدکنندگان برتر ورق های فولادی سنگین در کشورمی باشد. تولیدان فولاد کاویان اهواز در زمینه ورق های فولادی و اسلب نازک مطابق با استانداردهای بین المللی  می باشد.ASTM و DIN وIN

این کارخانه برای برآورده کردن نیازمشتری واحد های کنترل کیفی بیشتری برای بازرسی کیفیت محصولات مستقر کرده است. مواد اولیه این کارخانه از عرضه کنندگان داخلی یا خرجی تامین می شود، سپس در کوره با دمای 1200 درجه سانتی گراد ذوب می شود و به واحد پوسته زدایی منتقل می گردد. این قسمت توسط آب فشار قوی، پوسته زدایی انجام می شود و وارد واحد نورد می شوند. در این قسمت ضخامت ورق ها کاهش یافته و از اشعه گاما برای اندازه گیری ضخامت ورق ها استفاده می شود.

انواع ورق سیاه تولیدی شرکت فولاد کاویان اهواز

در این کارخانه ورق سیاه فابریک در سایز و ضخامت های مختلف تولید می شود، از جمله ورق های سیاه با ضخامت های 8 تا 40 با ابعاد 1.25*6 متر و 1.50*6 متر می توان اشاره کرد. محصول خروجی این کارخانه ورق سیاه نورد گرم می باشد و در صنایعی مانند خودرو سازی، تولید تانکر، ساختمان سازی، صنایع سنگین و کشتی سازی استفاده می شود.

ورق سیاه به دو حالت رول فابریک و فرم روانه بازار می شود. محصول تولیدی کارخانه فولاد کاویان اهواز فابریک است.

2
5/ 2 رای
امتـــیاز شمـــا بـه ایــن مقــاله
نظر شما چیست ، روی یکی کلیک کنید
بسیار عالی معمولی خوب نبود
ارسال دیدگاه شما کاربر مهمان هستید ، می توانید وارد حساب کاربری شوید
دیدگاه کاربران

اولین دیدگاه را بنویسید

فهرست عناوین 2
    اشتــراک چــاپ مقاله
    2
    5/ 2 رای
    امتـــیاز شمـــا بـه ایــن مقــاله
    نظر شما چیست ، روی یکی کلیک کنید
    بسیار عالی معمولی خوب نبود
    • تاریخ انتشار پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲
    • دستـه بندی مجله خبری
    • نـویـسنده شادی شمس آبادی